
Rekonstrukce tramvajové trati na Barrandov pokračuje i v nouzovém stavu
I v současném stavu naplno pokračují práce na rekonstrukci tramvajového svršku mezi Hlubočepy a Barrandovem.
I v současném stavu naplno pokračují práce na rekonstrukci tramvajového svršku mezi Hlubočepy a Barrandovem.
V prvních novinách roku 2020 jsme se vrátili na stavby dokončené v závěru loňského roku a představujeme stavby, které právě začaly.
Zprovozněním přeložky železniční trati Praha–Plzeň přes Ejpovický tunel začala Správa železnic s opravou původní trati.
Inženýrské sítě včetně přístupových komunikací pro deset nových rodinných domů budou v Zahořanech na Litoměřicku připravené v polovině tohoto roku.
Rekonstrukce jednopolového železničního mostu na trati Most–Žatec spočívá ve vsunutí a zabetonování ocelové flexibilní konstrukce vejčitého tvaru.
Důvodem úplné výluky je rekonstrukce tramvajové trati, kterou zahájí závod kolejových staveb 14. března.
Společnost Chládek & Tintěra, a.s., představila (nejen) studentům v Děčíně projekt „Zvýšení traťové rychlosti v úseku Řikonín – Vlkov u Tišnova“.
V loňském roce dokončil závod mostních a inženýrských staveb první etapu rekonstrukce komunikací, letos skončí i druhá etapa.
Nový objekt s pěti učebnami a veškerým technickým zázemím je stavebně dokončen, výuka v něm začne s novým školním rokem.
Stav historického domu v Roudnici nad Labem se během rekonstrukce ukázal v mnohem horším stavu, než předpokládal projekt. Oprava se protáhne o čtyři měsíce, a to do dubna tohoto roku.