Aktuality

30.1. 2023

Na páté stavbě železničního uzlu v Plzni se čile pracuje

Přibližně půl roku zbývá stavbařům na dokončení přestavby téměř čtyřkilometrového úseku železniční trati mezi Koterovem a Lobzy.

20.1. 2023

Na trať Most–Litvínov se tramvaje vrátí koncem ledna

Rekonstrukce tramvajové trati mezi točnou v Záluží a terminálem v Litvínově je téměř u konce.

10.1. 2023

Regenerace brownfieldu v Děčanech skončila

Přibližně po roce vyrostl na místě bývalého kravína a mléčnice nový zděný objekt pro řemeslné podnikání s venkovní zpevněnou plochou pro sklad materiálů.

22.12. 2022

Rozhovor s Ing. Pavlem Stoulilem – Neomezujme volnou soutěž

V rozhovoru s obchodním ředitelem společnosti Chládek a Tintěra, a. s., Ing. Pavlem Stoulilem, mluvíme o konkurenci našich a nadnárodních firem a o tom, zda je přístup státních investorů v této době správný.

21.12. 2022

Změna vizuální komunikace

Společnost Chládek & Tintěra, a.s., od 1. prosince komunikuje svoji značku pomocí nové vizuální identity.

19.12. 2022

Vyšly poslední letošní Hrochnoviny

Před koncem letošního roku jsme měli opravdu napilno. U řady projektů bylo nutné stihnout konce plánovaných výluk, nebo připravit stavby na zimu.

16.12. 2022

Obrazem: Zrekonstruovaná trať mezi Bohosudovem a Teplicemi

Na konci listopadu letošního roku byla dokončena rekonstrukce první traťové koleje mezi Bohosudovem a Teplicemi, která navázala na rekonstrukci druhé traťové koleje.

13.12. 2022

Hlavní práce v Roudnici nad Labem jsou hotové

Přesně podle harmonogramu se našim stavařům podařilo dokončit druhou etapu rekonstrukce nádraží v Roudnici nad Labem.

5.12. 2022

Obrazem: Rekonstrukce výpravní budovy ve stanici Teplice

V rámci rekonstrukce výpravní budovy Teplice v Čechách nás během necelých dvou let čeká kompletně opravit vnější část rozsáhlého objektu, který byl dokončen v roce 1856.

29.11. 2022

Na trati z Teplic do Bohosudova jsme zvládli i druhou velkou výluku

Rekonstrukce přibližně čtyřkilometrové trati z Teplic do Bohosudova má za sebou další významný milník. Projektovému týmu Mariána Žúbora se podařilo zrekonstruovat i první traťovou kolej.

  • Sdílejte článek s přáteli
  • Sledujte nás také na sítích
  • Volná pracovní místa
  • Nejnovější příspěvky
  • Rubriky
  • Archivy