Z Varů do Mariánek za 75 minut
Na začátku listopadu byla oficiálně ukončena celková rekonstrukce jednokolejné železniční trati mezi lázeňskými městy. Malým dílkem se na tom podílela také naše společnost.
Na začátku listopadu byla oficiálně ukončena celková rekonstrukce jednokolejné železniční trati mezi lázeňskými městy. Malým dílkem se na tom podílela také naše společnost.
Na desetikilometrové dvoukolejné trati zbývá položit už jen polovina jedné koleje, a to mezi zastávkou Níhovem a stanicí Řikonín.
Oprava přibližně třicetikilometrového úseku trati č. 212 z Ledečka do Zruče nad Sázavou umožní návrat vlakové dopravy na horním rameni tzv. Posázavského pacifiku.
Sto šedesát metrů dlouhá zárubní zeď v zářezu mezi stanicemi Zlonice a Královice u Zlonic opět plní svou funkci.
Letošní třetí vydání Hrochnovin opět reflektuje nejvýznamnější projekty, které jsme dokončili, na kterých pracujeme, nebo ty, které začínáme realizovat.
Sdružení firem GJW Praha, Chládek & Tintěra a N+N – Konstrukce a dopravní stavby Litoměřice opravuje od začátku července druhou traťovou kolej v úseku Lysá nad Labem - Kostomlaty.
Po roční pauze se stavbaři závodu kolejových staveb vrátili na most generála Pattona v Plzni, aby tam dokončili druhou tramvajovou trať.
Na konci září bude opět zprovozněna důležitá pěší spojnice vlakového nádraží s centrem města.
Rekonstrukce a dostavba památkově chráněného objektu základní umělecké školy míří do finále.
V polovině srpna skončila ve stanici Libochovice rekonstrukce železničního spodku i svršku a výstavba ostrovního nástupiště.