
Svah nad tratí u Zlonice jistí nová zeď
Sto šedesát metrů dlouhá zárubní zeď v zářezu mezi stanicemi Zlonice a Královice u Zlonic opět plní svou funkci.

Sto šedesát metrů dlouhá zárubní zeď v zářezu mezi stanicemi Zlonice a Královice u Zlonic opět plní svou funkci.

Letošní třetí vydání Hrochnovin opět reflektuje nejvýznamnější projekty, které jsme dokončili, na kterých pracujeme, nebo ty, které začínáme realizovat.

Sdružení firem GJW Praha, Chládek & Tintěra a N+N – Konstrukce a dopravní stavby Litoměřice opravuje od začátku července druhou traťovou kolej v úseku Lysá nad Labem - Kostomlaty.

Po roční pauze se stavbaři závodu kolejových staveb vrátili na most generála Pattona v Plzni, aby tam dokončili druhou tramvajovou trať.

Na konci září bude opět zprovozněna důležitá pěší spojnice vlakového nádraží s centrem města.

Rekonstrukce a dostavba památkově chráněného objektu základní umělecké školy míří do finále.

V polovině srpna skončila ve stanici Libochovice rekonstrukce železničního spodku i svršku a výstavba ostrovního nástupiště.

Na začátku prázdnin začalo středisko pozemních staveb budovat novou školku pro 24 předškoláků.

Automatická úschovna pro 118 kol u dolního nádraží byla po pěti měsících od zahájení stavby slavnostně zprovozněna.

V úterý 10. července 2018 byla slavnostně dokončena rekonstrukce výpravní budovy. Po 120 letech od otevření vypadá opět jako nová.