
Rekonstrukce trati mezi Řikonínem a Vlkovem míří do finále
Na desetikilometrové dvoukolejné trati zbývá položit už jen polovina jedné koleje, a to mezi zastávkou Níhovem a stanicí Řikonín.

Na desetikilometrové dvoukolejné trati zbývá položit už jen polovina jedné koleje, a to mezi zastávkou Níhovem a stanicí Řikonín.

Oprava přibližně třicetikilometrového úseku trati č. 212 z Ledečka do Zruče nad Sázavou umožní návrat vlakové dopravy na horním rameni tzv. Posázavského pacifiku.

Sto šedesát metrů dlouhá zárubní zeď v zářezu mezi stanicemi Zlonice a Královice u Zlonic opět plní svou funkci.

Letošní třetí vydání Hrochnovin opět reflektuje nejvýznamnější projekty, které jsme dokončili, na kterých pracujeme, nebo ty, které začínáme realizovat.

Sdružení firem GJW Praha, Chládek & Tintěra a N+N – Konstrukce a dopravní stavby Litoměřice opravuje od začátku července druhou traťovou kolej v úseku Lysá nad Labem - Kostomlaty.

Po roční pauze se stavbaři závodu kolejových staveb vrátili na most generála Pattona v Plzni, aby tam dokončili druhou tramvajovou trať.

Na konci září bude opět zprovozněna důležitá pěší spojnice vlakového nádraží s centrem města.

Rekonstrukce a dostavba památkově chráněného objektu základní umělecké školy míří do finále.

V polovině srpna skončila ve stanici Libochovice rekonstrukce železničního spodku i svršku a výstavba ostrovního nástupiště.

Na začátku prázdnin začalo středisko pozemních staveb budovat novou školku pro 24 předškoláků.