Rekonstrukce propustků na Posázavském pacifiku
Tři vysloužilé kamenné propustky na čtyřiadvacetikilometrové trati Dobříš-Vrané nad Vltavou nahradily železobetonové tvarovky.
Tři vysloužilé kamenné propustky na čtyřiadvacetikilometrové trati Dobříš-Vrané nad Vltavou nahradily železobetonové tvarovky.
Původní ocelovou lávku přes potok Modla v Lovosicích nahradil nový železobetonový most.
Téměř padesátimetrový vlečkový most přes hlavní železniční trať rozebral těžkotonážní autojeřáb.
Šotolinovou cestu k honosným domům v pražské rezidenční čtvrti nahradila živičná silnice a dostatečný prostor pro výsadbu zeleně.
Hlavním partnerem nejvýznamnější konference týkající se problematiky železniční dopravy se i letos stala společnost Chládek & Tintěra a.s.
Výstavba nové sportovní haly v Hořovicích se dočkala oficiálního zahájení.
Symbolickým přestřižením pásky byla oficiálně ukončena rekonstrukce vybraných úseků dvojkolejné trati.
Podzimní vydání Hrochnovin opět reflektuje ty nejdůležitější stavby a dění ve společnosti. Přečtěte si o výstavbě nové sportovní haly v Hořovicích, o dokončené renovaci sídla správy CHKO v Litoměřicích nebo rozhovor s Františkem Vokálem o podpoře obchodních procesů...
Žáci základní školy v Černošicích-Mokropsech nastoupí do lavic až v polovině září. Důvodem je budování nového centrálního vstupu do školy se šatnami.
Středisko inženýrských staveb rekonstruuje přes 2000 čtverečních metrů chodníků hned za Prahou.