Rekonstrukce železničního mostu u Dýšiny
Zprovozněním přeložky železniční trati Praha–Plzeň přes Ejpovický tunel začala Správa železnic s opravou původní trati.
Zprovozněním přeložky železniční trati Praha–Plzeň přes Ejpovický tunel začala Správa železnic s opravou původní trati.
Inženýrské sítě včetně přístupových komunikací pro deset nových rodinných domů budou v Zahořanech na Litoměřicku připravené v polovině tohoto roku.
Rekonstrukce jednopolového železničního mostu na trati Most–Žatec spočívá ve vsunutí a zabetonování ocelové flexibilní konstrukce vejčitého tvaru.
Důvodem úplné výluky je rekonstrukce tramvajové trati, kterou zahájí závod kolejových staveb 14. března.
Společnost Chládek & Tintěra, a.s., představila (nejen) studentům v Děčíně projekt „Zvýšení traťové rychlosti v úseku Řikonín – Vlkov u Tišnova“.
V loňském roce dokončil závod mostních a inženýrských staveb první etapu rekonstrukce komunikací, letos skončí i druhá etapa.
Nový objekt s pěti učebnami a veškerým technickým zázemím je stavebně dokončen, výuka v něm začne s novým školním rokem.
Stav historického domu v Roudnici nad Labem se během rekonstrukce ukázal v mnohem horším stavu, než předpokládal projekt. Oprava se protáhne o čtyři měsíce, a to do dubna tohoto roku.
Projektový tým Martina Počty v polovině loňského prosince uvedl do zkušebního provozu celou lichou skupinu kolejiště v Řetenicích, a to včetně nových nástupišť a výtahů na lávku
Společnosti Chládek & Tintěra, STRIX Chomutov a H-PRO GEO se staly zhotoviteli technicky náročné rekonstrukce železničního náspu a navazujícího zářezu poblíž obce Dalovice na Karlovarsku.