
Vyšly poslední letošní Hroch noviny
V posledních Horchnovinách tohoto roku přinášíme především reportáže z velkých železničních staveb, které se nám zdárně daří nejen dokončovat, ale také zahajovat.
V posledních Horchnovinách tohoto roku přinášíme především reportáže z velkých železničních staveb, které se nám zdárně daří nejen dokončovat, ale také zahajovat.
Přibližně sto let starý kulturní dům se dočkal vnější omlazovací kůry, která z něj rázem činí jednu z dominant města.
Nová mateřinka pro osmačtyřicet předškoláků vyrostla v nově zastavované čtvrti obce. S výstavbou školky začalo středisko pozemních staveb před začátkem letošních prázdnin....
Na začátku listopadu byla oficiálně ukončena celková rekonstrukce jednokolejné železniční trati mezi lázeňskými městy. Malým dílkem se na tom podílela také naše společnost.
Na desetikilometrové dvoukolejné trati zbývá položit už jen polovina jedné koleje, a to mezi zastávkou Níhovem a stanicí Řikonín.
Oprava přibližně třicetikilometrového úseku trati č. 212 z Ledečka do Zruče nad Sázavou umožní návrat vlakové dopravy na horním rameni tzv. Posázavského pacifiku.
Sto šedesát metrů dlouhá zárubní zeď v zářezu mezi stanicemi Zlonice a Královice u Zlonic opět plní svou funkci.
Letošní třetí vydání Hrochnovin opět reflektuje nejvýznamnější projekty, které jsme dokončili, na kterých pracujeme, nebo ty, které začínáme realizovat.
Sdružení firem GJW Praha, Chládek & Tintěra a N+N – Konstrukce a dopravní stavby Litoměřice opravuje od začátku července druhou traťovou kolej v úseku Lysá nad Labem - Kostomlaty.
Po roční pauze se stavbaři závodu kolejových staveb vrátili na most generála Pattona v Plzni, aby tam dokončili druhou tramvajovou trať.