V polovině prázdnin dokončil závod mostních a inženýrských staveb náročnou výstavbu mostu, která je součástí přeložky místní komunikace přes cyklostezku Cheb–Waldsassen v chebské části Podhrad.
Stavba byla zahájena přípravnými pracemi už na začátku listopadu loňského roku. Hlavní stavební nápor však začal letos na jaře. Stavbaři museli do července postavit sedm metrů nad terénem objekt s délkou nosné konstrukce téměř 30 metrů a šířkou 6,5 metru, který převede přeložku pozemní komunikace MO2k 6,5/6,5/40 (SO 102) nad cyklostezkou Cheb–Waldsassen.
Založení mostu je plošné na monolitických železobetonových pasech a dříku z betonu a výztuže. Základ opěry Háje je rozdělen na sedm dilatačních celků a opěry Jesenice na osm dilatačních celků. Spodní stavbu mostu tvoří monolitické železobetonové stěny, nosnou konstrukci mostu přesypaný flexibilní ocelový polorám Multiplate 200. Na šikmých okrajích polorámu plnících současně funkci rovnoběžných křídel mostu, je s ohledem na výraznou šikmost (59°) provedena železobetonová ztužující římsa. Most je opatřen silničními svodidly, zábradlím a svahovým skluzem.
Cyklostezka Cheb-Waldsassen vede po tělese bývalé železniční trati (po tzv. slapanské trati v prostoru Slapany–Egerteich). Přímo na hranici je ponechán vedle cyklostezky malý kousek kolejí, které tudy vedly. Slavnostní otevření nové přeshraniční cyklostezky se uskutečnilo v květnu 2006.