
35 dní bez provozu
Na modernizaci železničního uzlu v Plzni mezi stanicí Plzeň-Koterov (včetně) a tzv. lobezským kolejištěm stanice Plzeň hlavní nádraží za měsíc začne nejnáročnější fáze celé stavby.
Na modernizaci železničního uzlu v Plzni mezi stanicí Plzeň-Koterov (včetně) a tzv. lobezským kolejištěm stanice Plzeň hlavní nádraží za měsíc začne nejnáročnější fáze celé stavby.
Nedaleko Píšťanského jezera na Litoměřicku vzniká další kousek cyklostezky, která navazuje na údolí Porta Bohemica (Česká brána).
Sanace nestabilních náspů zemního tělesa v úseku Hájek–Dalovice je nominována na stavbu Karlovarského kraje v kategorii „Realizovaná stavba 2021“.
Provoz na Podkrušnohorské trati byl na začátku dubna obnoven v obou kolejích ve zkušebním provozu s omezenou rychlostí na 50 km/hod.
Během letošního března byla v železniční stanici provedena regenerace celkem pěti výhybek.
V rámci rekonstrukce tramvajové trati mezi Mostem a Litvínovem je v plném proudu první etapa, která se týká úseku Záluží–Litvínov.
Historický objekt se dočkal celkové výměny střešních krytin, opravy krovu, celkové opravy fasády včetně zateplení, zateplení půdy a sanace podzemí a obvodového zdiva.
I přes různá opatření, která si dnešní doba žádá, pokračujeme v započatých projektech a zároveň zahajujeme realizaci nových.
Stavbařům naší společnosti se během pár týdnů podařilo kompletně zdemolovat starou výpravní budovu v železniční stanici Řetenice. Postup demolice můžete sledovat...
Již za necelý měsíc bude zahájena hlavní fáze prací na modernizaci uzlu Plzeň v úseku mezi stanicí Plzeň-Koterov (včetně) a tzv. lobezským kolejištěm stanice Plzeň hlavní nádraží.