
Obrazem: Zrekonstruovaná stanice Vlkov u Tišnova
Během první poloviny letošního roku jsme prováděli dokončovací práce na projektu Rekonstrukce žst. Vlkov u Tišnova, která je nyní kompletně dokončena.
Během první poloviny letošního roku jsme prováděli dokončovací práce na projektu Rekonstrukce žst. Vlkov u Tišnova, která je nyní kompletně dokončena.
Unikátní ozubnicová trať mezi Tanvaldem a Kořenovem bude opět v provozu na podzim letošního roku.
Modernizaci dvanáctikilometrového úseku, který je součástí tzv. Pokrušnohorské magistrály, provedeme ve sdružení se společnostmi Elektrizace železnic Praha a Colas CZ.
Ve druhém vydání letošních Hroch novin jsme se věnovali zejména významným projektům, které realizujeme na železnicích, a to hned v několika krajích. Zároveň jsme se ohlédli za několika akcemi, kterých jsme se zúčastnili.
Po loni dokončené opravě přibližně osmikilometrového úseku trati mezi Novými Hamry a Perninkem nyní naši kolejáři opravují více než dvoukilometrový úsek z Perninku do Horní Blatné.
Po přibližně půl roce od zahájení výstavby nového obecního úřadu jsou téměř hotové obvodové stěny prvního patra.
V pondělí 26. května začala pětaosmdesátidenní výluka druhé traťové koleje v rámci tříkilometrové rekonstrukce dvoukolejné koridorové trati.
Města Dolní Poustevna na české straně a Sebnitz na německé straně propojí na podzim letošního roku Filipova cyklostezka.
Zkraje března začala první velká výluka, během které bude zrekonstruována první traťová kolej mezi stanicemi a stanice Přibyslav.
Ve východní části obce jsme zrekonstruovali přibližně 400 metrů povrchů komunikací v ulicích Dukelská, Osvobození a krátké propojky mezi nimi.