
Oprava výhybek ve stanici Kutná Hora
Během letošního března byla v železniční stanici provedena regenerace celkem pěti výhybek.

Během letošního března byla v železniční stanici provedena regenerace celkem pěti výhybek.

V rámci rekonstrukce tramvajové trati mezi Mostem a Litvínovem je v plném proudu první etapa, která se týká úseku Záluží–Litvínov.

Historický objekt se dočkal celkové výměny střešních krytin, opravy krovu, celkové opravy fasády včetně zateplení, zateplení půdy a sanace podzemí a obvodového zdiva.

I přes různá opatření, která si dnešní doba žádá, pokračujeme v započatých projektech a zároveň zahajujeme realizaci nových.

Stavbařům naší společnosti se během pár týdnů podařilo kompletně zdemolovat starou výpravní budovu v železniční stanici Řetenice. Postup demolice můžete sledovat...

Již za necelý měsíc bude zahájena hlavní fáze prací na modernizaci uzlu Plzeň v úseku mezi stanicí Plzeň-Koterov (včetně) a tzv. lobezským kolejištěm stanice Plzeň hlavní nádraží.

Zkraje dubna začne rozsáhlá modernizace desetikilometrové tramvajové trati mezi zastávkami Most, Chomutovská a Litvínov, nádraží.

Modernizace železniční stanice v Řetenicích je sice již téměř dokončená, stavaři však ještě v rámci sjednaných víceprací demolují nevyužitou a zchátralou výpravní budovu.

Těžká střední oprava čtyřapůlkilometrového mezistaničního úseku odstraní zejména propady rychlosti a tím zkrátí jízdní dobu.

V polovině tohoto roku definitivně skončí stavební práce související se snížením energetické náročnosti v českolipské základní škole.