
Obrazem: Rekonstrukce traťového úseku Přibyslav–Pohled (stav k 12/2024)
Na přelomu listopadu a prosince loňského roku skončily nezbytné přípravné práce pro komplexní rekonstrukci obou kolejí na devítikilometrovém traťovém úseku Přibyslav–Pohled.

Na přelomu listopadu a prosince loňského roku skončily nezbytné přípravné práce pro komplexní rekonstrukci obou kolejí na devítikilometrovém traťovém úseku Přibyslav–Pohled.

Vážení partneři, kolegové a přátelé, dovolte nám, abychom vám touto cestou poděkovali za důvěru, spolupráci a podporu, kterou jste nám v letošním roce projevili....

V roce 2026 plánuje Správa železnic zahájit rozsáhlou modernizaci trati z Plzně přes Českou Kubici na státní hranici s Německem, což vyvolá zvýšenou provozní zátěž na paralelních tratích.

V posledním vydání letošních Hroch novin jsme se zaměřili především na železniční stavby, protože jsme stavebně dokončili největší letošní projekt, a to rekonstrukci stanice Vlkov u Tišnova.

Přibližně po půl roce skončily nezbytné přípravné práce pro komplexní rekonstrukci obou kolejí na devítikilometrovém traťovém úseku.

Včera odpoledne skončila poslední velká výluka na rekonstruovaném úseku havlíčkobrodské trati mezi Tišnovem a Křižanovem.

Přibližně 400 metrů zrekonstruovaných komunikací se dočkají ve východní části obce Tuchlovice nedaleko Kladna.

Na přelomu října a listopadu byly dokončeny stavební úpravy pod mostem a v jeho bezprostředním okolí a zároveň došlo k obnovení automobilového i pěšího provozu pod mostem.

Oprava přibližně dvanáctikilometrového úseku jednokolejné regionální trati z Českých Budějovic do Černého Kříže je rozdělena do dvou etap, vždy mimo hlavní turistickou sezónu.

Přibližně po půl roce od dokončení první etapy sanace svahu byla v září zahájena druhá etapa, která spočívá v kompletním přebudováním železničního náspu v místech chebského zhlaví karlovarského horního nádraží.