
Zajištění stability trati mezi Plzní a Chebem
Přibližně třicetikilometrový úsek jednokolejné trati z Kozolup do Mariánských Lázní byl od druhé poloviny července až do konce září vyloučen z provozu.

Přibližně třicetikilometrový úsek jednokolejné trati z Kozolup do Mariánských Lázní byl od druhé poloviny července až do konce září vyloučen z provozu.

Významným milníkem rekonstrukce železniční stanice Vlkov u Tišnova se stalo úterý 8. října, kdy na nové nástupiště u první koleje přijel v brzkých ranních hodinách první vlak.

Naproti vlakovému nádraží v Mostě jsme zrekonstruovali další fasádu administrativního objektu Správy železnic.

V pondělí 16. září byl podle harmonogramu obnoven dvoukolejný provoz na novém železničním mostě přes Spojeneckou ulici v Teplicích.

Na začátku října by měly do nové zastávky Vlkov-Osová dorazit první vlaky.

Od neděle 15. září je obnoven provoz na trati mezi Lovosicemi a Litoměřicemi, který byl přerušen na začátku června kvůli sesunutému náspu.

V podzimním vydání Hroch novin jsme vyzpovídali vedení naší společnosti, dále přinášíme stručné informace o několika významných projektech, které jsme úspěšně dokončili a představujeme projekty, na kterých aktuálně pracujeme.

Již podruhé navštívili rekonstruovanou železniční stanici Vlkov u Tišnova studenti Střední průmyslové školy stavební akademika Stanislava Bechyně z Havlíčkova Brodu.

Rozsáhlou renovaci téměř sto padesát metrů dlouhého mostu mezi stanicemi Božejovice a Sepekov jsme dokončili během srpna letošního roku.

Po pěti letech jsme se vrátili do Krušných hor, abychom opravili další část jednokolejné trati z Karlových Varů do německého Johanngeorgenstadtu.