Změna vizuální komunikace

Společnost Chládek & Tintěra, a.s., od 1. prosince komunikuje svoji značku pomocí nové vizuální identity.
Mění se tak celá vizuální stránka komunikace této společnosti. Ta bude v online komunikaci doplněná hashtagem #jsmezlitomeric. Použitím moderní typografie došlo k vyčištění stávajícího loga, došlo také k prosvětlení modré barvy v logu. Modro-bílou kombinaci doplnila oranžová barva, která vizuální styl rozjasnila a zvýraznila. „Je tomu již 32 let, kdy byla v Lito-měřicích založena společnost Chládek & Tintěra, a.s., a poprvé bylo použito logo hrocha. Nyní představujeme nový vizuální styl, obohacený o výraznou oranžovou. Dále jde také o jasnou informaci a identitu, že logo hrocha je z Litoměřic,“ popisuje vizuální identitu obchodní ředitel společnosti Pavel Stoulil.

  • Sdílejte článek s přáteli

    [addtoany]

  • Sledujte nás také na sítích
  • Volná pracovní místa
  • Nejnovější příspěvky
  • Rubriky
  • Archivy