Z Varů do Mariánek za 75 minut

Na začátku listopadu byla oficiálně ukončena celková rekonstrukce jednokolejné železniční trati mezi lázeňskými městy. Malým dílkem se na tom podílela také naše společnost.

Během letních prázdnin závod kolejových staveb na trati provedl těžkou střední opravu v úseku Teplička u Karlových Varů – Březová u Karlových Varů. Na přibližně 1700 metrech jednokolejné trati kolejáři vyměnili dřevěné pražce za betonové a nahradili také koleje, které jsou dnes bezstykové. Opravy se částečně dotkly také zastávek Kfely a Teplička. V zastávce Kfely stavbaři zrekonstruovali nástupiště a železniční přejezd. V Tepličce pak nástupištní hranu ve stanici. Součástí projektu byla také úprava stezek a odvodnění podél trati.

Trať s číslem 149 Karlovy Vary dolní nádraží – Mariánské Lázně je dlouhá 53 kilometrů a vede z velké části přes Chráněnou krajinnou oblast Slavkovský les. Traťová rychlost je 60 km/h, na některých místech však vlaky musely jezdit mnohem pomaleji. To se díky souboru staveb podařilo odstranit, nyní zvládnou jízdu mezi oběma lázeňskými centry za přibližně hodinu a čtvrt.

Rekonstrukce přejezdu a nástupiště v zastávce Kfely

Nové betonové pražce a koleje mezi Tepličkou a Kfely

Rekonstrukce nástupištní hrany v zastávce Teplička u K.V.

  • Sdílejte článek s přáteli

    [addtoany]

  • Sledujte nás také na sítích
  • Volná pracovní místa
  • Nejnovější příspěvky
  • Rubriky
  • Archivy