Na celkové rekonstrukci jednokolejné železniční trati mezi lázeňskými městy se částečně podílela také naše společnost.
Nejprve závod kolejových staveb během loňských letních prázdnin provedl na trati těžkou střední opravu v úseku Teplička u Karlových Varů – Březová u Karlových Varů. Na přibližně 1700 metrech jednokolejné trati kolejáři vyměnili dřevěné pražce za betonové a nahradili také koleje, které jsou dnes bezstykové. Opravy se částečně dotkly také zastávek Kfely a Teplička. V zastávce Kfely došlo na rekonstrukci nástupiště a železničního přejezdu. V Tepličce byla opravena nástupištní hrana ve stanici.
Během letošní výluky, která trvala od 2. do 26. dubna pak pracovníci závodu kolejových staveb opravili posledních přibližně 700 metrů z celé trati, a to opět mezi Tepličkou a Březovou (km 43,700–44,400). Stěžejní část prací představovala výměna dřevěných pražců za betonové, výměna kolejnic a jejich bezstykové svaření. V předmětném úseku se nacházejí také dva menší mosty, kde navíc došlo k dílčím úpravám jedné z konstrukcí.
Trať s číslem 149 Karlovy Vary dolní nádraží – Mariánské Lázně je dlouhá 53 kilometrů a vede z velké části přes Chráněnou krajinnou oblast Slavkovský les. Traťová rychlost je 60 km/h, na některých místech však vlaky musely jezdit mnohem pomaleji. To se díky souboru staveb podařilo odstranit, nyní zvládnou jízdu mezi oběma lázeňskými centry za přibližně hodinu a čtvrt.