Tramvaje pojedou přes most generála Pattona po pevné jízdní dráze

Závod kolejových staveb se na rekonstrukci mostu generála Pattona v Plzni podílí realizací pevné jízdní dráhy pro tramvajovou trať.

Pevná jízdní dráha pro tramvaje dosahuje délky 326 metrů pro každý směr. Letos stavbaři dokončí tramvajovou trať ve směru z centra na Lochotín. Na této polovině mostu je totiž dokončená celková rekonstrukce. Ve druhé polovině příštího roku je čeká opačný směr. Musí ale počkat, až generální zhotovitel  dokončí druhou nosnou konstrukci mostu.

Zásadní změnou nové tramvajové tratě je nahrazení původního vyvýšeného středového pásu z velkoplošných panelů pevnou jízdní dráhou typu W-tram.

Upevňovací systém W-tram pro následnou betonáž

Betonáž pevné jízdní dráhy

První betonová vrstva pevné jízdní dráhy

  • Sdílejte článek s přáteli

    [addtoany]

  • Sledujte nás také na sítích
  • Volná pracovní místa
  • Nejnovější příspěvky
  • Rubriky
  • Archivy