Revitalizace trati Rokycany-Nezvěstice naplno začala

První březnový den začaly výluky na jednokolejné regionální trati 175. Potrvají až do poloviny června tohoto roku.

V gesci naší společnosti je mezistaniční úsek Rokycany−Mirošov, který je dlouhý sedm kilometrů. V celém předmětném úseku stavbaři kompletně zrekonstruují železniční spodek i svršek. Svršek bude částečně nový a částečně z regenerovaných materiálů.

Na úseku se nachází šestnáct železničních přejezdů a shodný počet mostních objektů. Dále stavbaři provedou regeneraci dvou výhybek do areálu Agro Blatná a výměnu výhybky do železáren Hrádek v Nové Huti. Úsek bude revitalizován ve dvou výlukách. Nejprve v úseku Nová Huť − Mirošov a potom v úseku Rokycany − Nová Huť. Je to z důvodu co nejmenšího omezení přístupu po železnici z Rokycan do areálu oceláren v Nové Huti.

Celková délka výluk je 3,5 měsíce. To je s ohledem na množství prací velice krátká doba, která projektový tým nutí vymýšlet noční činnosti a dodělávky provádět po skončení výluk.

Na stavbě se bude podílet několik složek naší společnosti – závod kolejových staveb pod vedením Pavla Vlčka, závod mostních staveb pod vedením Miroslava Běhavého, středisko údržby pod vedením Josefa Jakubce a Jana Vachtla a částečně i středisko elektrostaveb. Středisko údržby již provedlo v rámci přípravných prací opravu vlečky v areálu Železáren Hrádek.

  • Sdílejte článek s přáteli

    [addtoany]

  • Sledujte nás také na sítích
  • Volná pracovní místa
  • Nejnovější příspěvky
  • Rubriky
  • Archivy