Revitalizace trati Karlovy Vary – Johanngeorgenstadt

Neelektrifikovaná jednokolejka číslo 142 vedoucí z dolního nádraží v Karlových Varech na česko-německou hranici v Potůčkách a dále do Johanngeorgenstadtu se zčásti konečně dočká rekonstrukce.

Konkrétně se jedná o nejproblematičtější úsek, a to mezi Karlovými Vary a Nejdkem. Trať tam vede v klikatém stoupání s malými poloměry oblouků. Úkolem projektového týmu Milana Topola je tento přibližně čtrnáctikilometrový úsek kompletně zrekonstruovat ve smyslu výměny železničního svršku. V rámci toho bude upraveno kolem pětačtyřiceti směrových oblouků, kde stávající dřevěné pražce nahradí osvědčené ocelové pražce ve tvaru písmene ypsilon, které tam budou vhodné pro zřízení bezstykové koleje. Revitalizace trati se dotkne mezistaničních úseků a záhlaví stanic Karlovy Vary horní nádraží, Stará Role a Nová Role.

Součástí projektu je také rekonstrukce dvou desítek železničních přejezdů, čtyř mostů a jedenácti propustků.

Hlavní přípravné práce začnou na začátku srpna. Úplná výluka trati potrvá od září do prosince a pak od března 2018 do června.

  • Sdílejte článek s přáteli

    [addtoany]

  • Sledujte nás také na sítích
  • Volná pracovní místa
  • Nejnovější příspěvky
  • Rubriky
  • Archivy