Opravné práce v obvodu správy tratí Praha

Stovka drobných oprav na železnici může během jednoho roku dosáhnout zajímavých výsledků.

V loňském roce se týmu Jana Rejfa ml. podařilo v Praze a okolí provést na základě dvouletých smluv se Správou železnic více než stovku oprav na různých tratích. Jednalo se o denní, vícedenní i týdenní opravy.

Nejvýznamnější opravou loňského roku byla podle hlavního stavbyvedoucího výměna kolejnic v úseku Lochovice–Březnice na Příbramsku, která trvala v denních výlukách deset dní. Běžně se jedná o menší opravy v délce jednoho či dvou dní.

V letošním roce strávili kolejáři šest týdnů v železniční stanici Slaný, kde byly opraveny čtyři výhybky ve zhlaví stanice směrem na Zlonice. Kompletní výměna kolejnic i pražců probíhala bez výluky, což opravu značně komplikovalo a prodlužovalo.

Od května do poloviny června pak kolejáři pracovali v obvodu stanice Kralupy nad Vltavou, kde na třinácti místech vyměnili staré dřevěné výhybkové pražce za nové, opět dřevěné. Celkem se jednalo asi o 1000 kusů dlouhých výhybkových pražců. Všechno se provádělo ručně, za částečného provozu na tratích.

V letě čeká tým Jana Rejfa ml. řada dalších menších oprav jak v samotné Praze, tak blízkém okolí.

  • Sdílejte článek s přáteli

    [addtoany]

  • Sledujte nás také na sítích
  • Volná pracovní místa
  • Nejnovější příspěvky
  • Rubriky
  • Archivy