Na trati Liberec-Tanvald skončila výluka

Stavbařům společnosti Chládek & Tintěra, pracujícím na projektu „Odstranění propadu traťové rychlosti ve vybraných úsecích tratě Liberec–Tanvald“, se podařilo svůj náročný úkol zvládnout.

Za pouhého tři a půl měsíce se projektovému týmu podařilo zrekonstruovat vybrané úseky na železniční trati Liberec-Tanvald s celkovou délkou kolem deseti kilometrů. S přípravnými pracemi začali stavbaři složení z několika závodů a středisek společnosti zkraje dubna, termín dokončení byl jasně stanoven – výluka na celé trati končila 13. července. „Bylo to jedno z nejnáročnějších období, jaké kdy naši přípraváři, materialisté a hlavně realizační tým stavby zažili,“ podotýká marketingový ředitel společnosti Chládek & Tintěra Pavel Jakoubek.

Příprava podobné stavby zpravidla zabere půl roku, nyní na to byly pouhé dva měsíce. A podobné je to i s realizací. Namísto předpokládaných devíti měsíců zbyly necelé čtyři.

Hlavním předmětem prací byla rekonstrukce železničního spodku, svršku, nástupišť a mostních konstrukcí, součástí stavby byly i přeložky kabelového vedení. Základem prací na železničním spodku byla kromě výměny konstrukčních vrstev hlavně obnova funkčnosti odvodnění zřízením nových trativodů včetně opravy propustků, částečné rozšíření stezek pomocí gabionů a osazení prefabrikovaných příkopových žlabů.

  • Sdílejte článek s přáteli

    [addtoany]

  • Sledujte nás také na sítích
  • Volná pracovní místa
  • Nejnovější příspěvky
  • Rubriky
  • Archivy