
Na trati mezi Chomutovem a Prunéřovem naplno pokračují přípravné práce
Před zahájením hlavní fáze prací na začátku března příštího roku využíváme čas k realizaci objektů, které nevyžadují výraznější zásah do provozu na trati.

Před zahájením hlavní fáze prací na začátku března příštího roku využíváme čas k realizaci objektů, které nevyžadují výraznější zásah do provozu na trati.

V zimním vydání Hroch novin se věnujeme především stavbám a projektům, které jsme v uplynulých týdnech dokončili a dnes již slouží svým účelům.

Po více než dvou letech skončilo kompletní přebudování železničního náspu v délce přibližně 150 metrů na páteřní trati Chomutov–Cheb.

Podle plánu se našim stavbařům podařilo dostat novostavbu obecního úřadu v Horních Beřkovicích pod střechu a do příchodu zimy bude objekt stavebně uzavřen.

Přibližně sedm měsíců trvala výstavba téměř dvoukilometrového propojení, které je součástí projektu Na kole za sousedy / Mit dem Fahrrad zu den Nachbarn.

Přibližně čtyři desítky nových parkovacích míst pro osobní vozy jsme vybudovali poblíž gymnázia a dvou základních škol v Husově ulici.

Rekonstrukce ukázala, že i více než stoletá železniční trať může díky moderním technologiím zůstat plnohodnotnou součástí dnešní dopravní infrastruktury.

Železniční stanice v Kořenově se včera stala svědkem oficiálního ukončení opravy unikátní ozubnicové trati, která na necelých sedmi kilometrech překonává 235 metrů výškového rozdílu a je tak nejstrmější tratí na našem území.

Na konci října letošního roku předalo středisko pozemních staveb opravenou nádražní budovu na trati mezi Kralupami nad Vltavou a Slaným.

Na konci srpna byly za účasti vedení Správy železnic slavnostně zpřístupněny veřejné části zrekonstruované historické výpravní budovy, a to včetně zcela nového nástupiště.