Těžká střední oprava zahrnující zejména kompletní rekonstrukci železničního spodku i svršku skončila 19. září letošního roku.
Oprava úseku začala úplnou výlukou v polovině června letošního roku. Termín dokončení byl ve finále o 14 dní posunutý. „Stejně jako na dříve provedených úsecích stejné trati jsme museli i zde provést dodatečnou stabilizaci zemní pláně. Těžkou sanaci jsme provedli na 3750 metrech z celkových 5400 metrů,“ podotýká hlavní stavbyvedoucí Robert Frost.
Jednokolejná trať je nyní z nových pražců PKK13 a nových kolejnic S49. Na úseku dlouhém 5,3 km se nachází také deset mostních objektů, z nichž dva jsou kompletně zrekonstruované a zbylých osm je opraveno. Rekonstrukce se dotkla také dvou železničních přejezdů. Součástí opravy dále bylo vybudování trativodů v délce asi tři kilometry, pražcových rovnanin v délce 500 metrů, zpevněného příkopu v délce 600 metrů a gabionových zdí v délce kolem 1100 metrů. Oprava se dotkla také zabezpečovacího zařízení a telematiky, přeloženo muselo být kolem 1500 metrů kabelů.