Svah nad tratí u Zlonice jistí nová zeď

Sto šedesát metrů dlouhá zárubní zeď v zářezu mezi stanicemi Zlonice a Královice u Zlonic opět plní svou funkci.

Rozpadající se zeď zrekonstruoval závod mostních a inženýrských staveb pro Správu železniční a dopravní centy během letní výluky na trati Podlešín–Obrnice. Původní kamennou zeď, která držela zvětralou skálu a svah nad tratí nahradila nová železobetonová.

Stavbaři během letních prázdnin rozebrali zbytky kamenné zdi až na skalní podloží, které využili jako základ pro novou zeď, která má proměnnou výšku kolem 2,5 až 3 metrů. Místy museli vyrubat skálu, která původně tvořila součást kamenné zdi. Překážela totiž instalaci bednění a následnému betonování nové zdi. Ta je na několika místech kotvená přímo do skály. Součástí projektu byla realizace nového odvodnění, včetně žlabovek mezi zdí a tratí.

  • Sdílejte článek s přáteli

    [addtoany]

  • Sledujte nás také na sítích
  • Volná pracovní místa
  • Nejnovější příspěvky
  • Rubriky
  • Archivy