Rekonstrukce tramvajové trati na Barrandov pokračuje i v nouzovém stavu

I v současném stavu naplno pokračují práce na rekonstrukci tramvajového svršku mezi Hlubočepy a Barrandovem.

Stavbaři během prací dodržují veškerá vládní nařízení, nosí roušky, dodržují rozestupy, zvýšenou hygienu apod. Jediným problémem se stávají občasné výpadky v dodávkách stavebních materiálů.

Rekonstrukce se týká přibližně 3,5 km dlouhého úseku. Pražský dopravní podnik přistoupil k rekonstrukci tramvajového svršku zejména z důvodu výměny kolejnic za vhodnější pro daný úsek. Přibližně na dvou třetinách úseku dochází k nahrazení původní žlábkové kolejnice NT1 za vhodnější 49E1 a 60E1, a to včetně kolejnicových podpor neboli pražců. Nové kolejnice jsou pro daný, poměrně rovný úsek trati vhodnější zejména z pohledu následné údržby. Výsledkem bude bezstyková kolej s předepsanou geometrickou polohou.

Stavební práce začaly v polovině března a potrvají do konce května. V polovině dubna měli stavbaři položen nový svršek ve směru z Hlubočep na Barrandov a pracovali na odtěžení lože v druhé koleji. Během května začne podbíjení kolejí a finální úpravy.

Součástí rekonstrukce zmíněného úseku trati budou také přeložky a obnovy přechodů pro chodce a rekonstrukce dvou silničních přejezdů.

  • Sdílejte článek s přáteli

    [addtoany]

  • Sledujte nás také na sítích
  • Volná pracovní místa
  • Nejnovější příspěvky
  • Rubriky
  • Archivy