Na přelomu října a listopadu byly dokončeny stavební úpravy pod mostem a v jeho bezprostředním okolí a zároveň došlo k obnovení automobilového i pěšího provozu pod mostem.
K obnovení dvoukolejného provozu na železničním mostě přes Spojeneckou ulici došlo podle harmonogramu již 16. září. Hlavními důvody kompletní rekonstrukce mostu bylo jeho rozšíření a zajištění bezpečnějšího podchodu pro pěší. Původní most byl jednak již poměrně starý a výrazná oprava by byla nevyhnutelná, dále byl poměrně úzký a z hlediska využívání také chodci i nebezpečný. V rámci rekonstrukce proto došlo ke kompletnímu odstranění původního třináctimetrového mostu a následně k výstavbě nového mostu jehož délka je téměř 40 metrů.
Nový most je oproti tomu původnímu výrazně jiný. Významnou změnou je s ohledem na rozšíření mostu realizace dvou středových ocelových pilířů založených na pilotách. Nové jsou i krajní opěry, které jsme založili na mikropilotách. Hlavní nosnou konstrukci železobetonové mostovky tvoří zabetonované ocelové nosníky. Součástí stavby byla také rekonstrukce železničního svršku na mostě a jeho přechodových oblastech.
Zrekonstruovaný most se nachází v intravilánu Teplic, asi 300 metrů od nádraží Teplice v Čechách. Most převádí železniční trať spojující Teplice a Řetenice přes rušnou Spojeneckou ulici, která je hojně využívána jak automobilovou dopravou, tak pěšími.