Na trati mezi Rokycany a Mirošovem se pilně pracuje

Revitalizace 13,5 km dlouhého úseku trati 175 mezi Rokycany a Příkosicemi začala hned na začátku března. V gesci naší společnosti je mezistaniční úsek Rokycany−Mirošov, který je dlouhý sedm kilometrů.

První výluka, která začala 1. března, se dotkla úseku od km 4,0 do kilometru 7,0, tedy trati mezi Novou Hutí a Mirošovem. S pokládkou kolejí tam stavbaři začali 8. dubna, a to s třídenním předstihem oproti harmonogramu. Pokládku dokončili již v neděli 10. dubna. Do provozu byl měl být tento úsek uveden 13. května.

Další výluka na trati začala 12. dubna, a to v km 0,0-4,0, což je úsek mezi Rokycany a Novou Hutí. Podle harmonogramu potrvá až do 17. června tohoto roku.

Rozdělení stavebních prací do dvou výluk je z důvodu co nejmenšího omezení přístupu po železnici do areálu oceláren v Nové Huti. Práce jsou proto rozplánovány tak, že kompletní výluka sedmikilometrového úseku trati mezi Rokycany a Mirošovem bude trvat pouze měsíc, a to od poloviny dubna do poloviny května tohoto roku. Celková délka výluk je přitom 3,5 měsíce – od začátku března do poloviny června.

V celém předmětném úseku stavbaři kompletně rekonstruují železniční spodek i svršek. Svršek bude částečně nový a částečně z regenerovaných materiálů. Na úseku se nachází šestnáct železničních přejezdů a shodný počet mostních objektů. Dále stavbaři provedou regeneraci dvou výhybek do areálu Agro Blatná a výměnu výhybky na odbočce do Nové Huti.

  • Sdílejte článek s přáteli

    [addtoany]

  • Sledujte nás také na sítích
  • Volná pracovní místa
  • Nejnovější příspěvky
  • Rubriky
  • Archivy