Hlavní práce v Roudnici nad Labem jsou hotové

Přesně podle harmonogramu se našim stavařům podařilo dokončit druhou etapu rekonstrukce nádraží v Roudnici nad Labem.

První cestující mohli využít plného provozu stanice ve středu 7.prosince, kdy skončila výluka liché skupiny kolejí. Ta navázala na výluku sudé skupiny kolejí, která byla zrekonstruovaná v první polovině letošního roku.

Zásadní změnou bylo zprovoznění nového poloostrovního nástupiště, které vzniklo v místě původní třetí koleje. Železniční stanice je nyní plně peronizovaná se čtyřmi průběžnými kolejemi a jednou kusou kolejí.  Další změnou je přístup na všechna nástupiště z podchodu. „Rekonstrukce podchodu, kterou provedli naši mostaři, je zásadním stavebním objektem celé stavby. Kromě toho, že propojí nové ostrovní nástupiště, tak tam také přibyly výtahy pro bezbariérový přístup,“ podotýká ředitel stavby Jakub Štěrba. Podle něj sice skončila hlavní fáze prací, dokončovací práce však potrvají asi do poloviny příštího roku. „Musíme ještě dokončit finální úpravy v podchodu, výtahy a podhledy u zastřešení nástupiště číslo 2, vypočítává nejdůležitější dokončovací práce zástupce ředitele stavby Martin Počta.

Zhotovitelem stavby je Společnost „ChT + MONZAS Nástupiště Roudnice“, kde je správcem společnost Chládek & Tintěra, a.s., a společníkem MONZAS, spol. s r.o.

 Sdílejte článek s přáteli či kolegy...

  • Sdílejte článek s přáteli
  • Sledujte nás také na sítích
  • Volná pracovní místa
  • Nejnovější příspěvky
  • Rubriky
  • Archivy