Druhá pevná jízdní dráha na mostu v Plzni

Po roční pauze se stavbaři závodu kolejových staveb vrátili na most generála Pattona v Plzni, aby tam dokončili druhou tramvajovou trať.

Loni stavbaři zbudovali pevnou jízdní dráhu pro tramvajovou trať ve směru z centra na Lochotín. V současné době budují stejný tramvajový svršek pro opačný směr. Na této polovině mostu totiž generální zhotovitel rekonstrukce mostu také dokončil práce na spodní stavbě mostu. Tramvaje by se měly po novém svršku svést v listopadu tohoto roku.

Zásadní změnou nové tramvajové tratě je nahrazení původního vyvýšeného středového pásu z velkoplošných panelů pevnou jízdní dráhou typu W-tram. Jedná se o upevňovací systém, který je tvořen plastovými podkladnicemi, do kterých se vkládají plastové hmoždinky, dále pryžoplastovými podložkami pod kolejnice, vrtulemi, pružnými svěrkami a vymezovacími vložkami. Kolejnice jsou k podkladnicím uchyceny pomocí pružných svěrek a vymezovacích vložek. Konstrukce je v betonové desce uchycena pomocí vložených plastových hmoždinek.

  • Sdílejte článek s přáteli

    [addtoany]

  • Sledujte nás také na sítích
  • Volná pracovní místa
  • Nejnovější příspěvky
  • Rubriky
  • Archivy