Na trati v úseku Lovosice-Žalhostice padly mosty

Zhotovitelskému sdružení firem SMP CZ, Chládek & Tintěra, Bilfinger MCE Slaný a HABAU se podařilo za necelé tři týdny zbourat osm z devíti mostů na trati 087 Lovosice-Česká Lípa. Největší, sedmipolový, most přes Labe odolá nejdéle do konce tohoto týdne.

Hlavním důvodem rekonstrukce tříkilometrového úseku, ve kterém trať přechází Labe, je nevyhovující stav celkem devíti mostů, včetně největšího ocelového mostu přes řeku.

Výluka na trati začala 1. srpna a skončí 29. října tohoto roku. Stavbaři tak mají na náročnou rekonstrukci pouhé tři měsíce. Vzhledem k velmi krátkému termínu realizace si proto stavbaři nové ocelové konstrukce a betonové prefabrikáty připravili již předem.

Kromě rekonstrukce devíti mostů a jednoho podchodu bude provedena také rekonstrukce železničního svršku v celém předmětném úseku a rekonstrukci železničního spodku na přibližně šesti stech metrech. Důvodem je neúnosná pláň za železniční stanicí Lovosice a před železniční stanicí Žalhostice. V zastávce Lovosice -závod bude zrekonstruováno nástupiště a osvětlení. Součástí celé stavby je pak také instalace nového zabezpečovacího zařízení a přeložky sdělovacích kabelů.

  • Sdílejte článek s přáteli

    [addtoany]

  • Sledujte nás také na sítích
  • Volná pracovní místa
  • Nejnovější příspěvky
  • Rubriky
  • Archivy