Začali jsme s rekonstrukcí traťového úseku Přibyslav–Pohled
Kompletní rekonstrukce přibližně devítikilometrového úseku dvoukolejné trati potrvá tři roky a dotkne se také dvou železničních stanic a dvou zastávek.
Kompletní rekonstrukce přibližně devítikilometrového úseku dvoukolejné trati potrvá tři roky a dotkne se také dvou železničních stanic a dvou zastávek.
Na zrekonstruovaném prvním nástupišti vlakového nádraží Teplice v Čechách byly 19. března 2024 slavnostně ukončeny naše dvě velké stavby.
Na konci loňského roku jsme přípravnými pracemi začali s rekonstrukcí stanice Vlkov.
V prvních letošních Hroch novinách jsme se zaměřili především na dvě významné železniční stavby, které jsme zahájili hned zkraje letošního roku.
Po zimní přestávce pokračujeme v rekonstrukci téměř sto padesát metrů dlouhého historického železničního mostu z roku 1889.
Po skoro roce trvající rozsáhlé rekonstrukci historické budovy Klubu na Masarykově náměstí v Mnichově Hradišti je patrné, jak bude objekt vypadat.
Rozsáhlá rekonstrukce památkově chráněné čtvercové budovy konventu, která trvala více než dva roky, vrátila objektu téměř původní podobu.
Na téměř kilometr zrekonstruovaných chodníků v Jiříkovské ulici se mohou těšit pěší v Rumburku. S rekonstrukcí chodníků, které z převážné části přiléhají levé krajnici...
Stavebním společnostem chybí stavbyvedoucí, přípraváři, geodeti. Proč? Absolventi středních škol často pro své další vzdělání volí humanitní, ekonomické nebo IT obory.
Pouze po jedné koleji, a ještě k tomu velmi pomalu, mohou nyní jezdit vlaky v místech chebského zhlaví karlovarského horního nádraží.